вторник, 30 декември 2014 г.

Копирано, пренаписано или качествено съдържание. Кое да изберем?

Направих една кратка презентация за това, как да разберем дали съдържанието, което пишем, не се възприема от Гугъл като копирано.


Слайд от презентацията.
Целта е този материал да е от полза на начинаещите колеги, които за първи път се срещат с някои характерни за писането в интернет въпроси.


Става дума за нуждата от уникално съдържание, начините за проверка дали това, което сме написали, е уникално. Също така се изброяват и някои от основните изисквания при писането на текстове. Защото уникалното съдържание само по себе си нищо не е, ако не е интересно, четивно, полезно и тъй нататък.

Можете директно да разгледате самата презентация в Гугъл Диск, където е и създадена - КЛИКНИ ТУК.

***

По-долу споделям трудностите, които срещнах при качването на този файл в сайтовете за презентации. Те нещо не харесаха творението ми, затова го записах във формат .PDF и го публикувах на slides.bg. На този сайт малко смотано се преглеждат ПДФ-и и ще се наложи да обяснявам.

За "прелистване" на страниците кликнете върху стрелката надясно, като това е необходимо само първия път, после вече можете да придвижвате документа и със стрелките на клавиатурата (стрелките наляво и надясно придвижват документа нагоре и надолу, а горната и долната стрелка са безполезни като копи-пейст в копирайтинга) :-)

И в НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не превъртайте колелцето на мишката, защото така рискувате да видите не повече от 2-3 слайда от общо 15. Или наистина най-добре си ползвайте линка по-горе, защото иначе рискувате да ви се завие свят.

Какво да се прави! Не може всички сайтове да са интуитивно направени и да бъдат user friendly :-)
 Ако ви е харесало, споделете го!

Няма коментари:

Публикуване на коментар